piątek, 13 września 2019

Seth & Riley's Garage - kampania od Streetcom

Marka Seth & Riley's Garage prowadzi właśnie swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową w Polsce. S&R Garage to napój piwny inspirowany tradycyjną lemoniadą z „hardo" wyciśniętą orzeźwiającą cytryną.
Dostaliśmy się do kampanii rekomendacji Streetcom. Został przysłany karton a w nim 12 butelek solidnie zabezpieczonego cytrynowego napoju alkoholowego.
S&R Garage to piwo z „hardo” wyciśniętą cytryną o zawartości alkoholu 4,6% obj., dostępne w butelkach o pojemności 0,44l, uwarzone przez firmę Carlsberg. Pasteryzowany.
Składniki: Piwo (woda, słód jęczmienny,syrop maltozowy, jęczmień, chmiel), napój o smaku cytrynowym (woda, syrop glukozowo-fruktozowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, kwas askorbinowy, stabilizator: guma arabaska, oleje roślinne, aromaty naturalne).

S&R Garage to napój będący połączeniem piwa z cytryną. Adresowany jest do osób lubiących się bawić, spotykać się z znajomymi, korzystających z uroków życia w mieście, pełnych energii i chęci działania. - To właśnie ci konsumenci zainspirowali markę i jej przesłanie – zawsze można wycisnąć z życia więcej i poprzez dobrą zabawę tworzyć niezapomniane historie i wspomnienia - mówi Anna Włodkowska, junior brand manager marki Garage w Carlsberg Polska. - W spocie w obrazowy sposób wyjaśniamy, że Seth & Riley’s Garage to orzeźwiające połączenie cytryny z piwem, najlepiej jeśli podawane na lodzie. S&R Garage najlepiej serwować schłodzone na kostkach lodu w szkle w kształcie popularnych obecnie słoików z uchwytem.

Gorące lato już prawie za nami, upały dały się we znaki na pewno co poniektórym, którzy szukają wtedy właśnie orzeźwienia, najlepiej zimnego, gaszącego pragnienie napoju. Najlepiej podawany na lodzie - mi jednoznacznie kojarzy się po trochu z innym napojem alkoholowym co prawda o smaku jabłka, no ale..

Mamy tu nowy produkt i nową markę - dlatego czas na opinię. Zgodnie z założeniem kampanii Streetcom rozprowadziliśmy napój wśród znajomych i rodziny na małym domowym spotkaniu, w odwiedzinach czy przy ulubionym serialu, zabraliśmy się za konsumpcję a następnie zapytaliśmy o wrażenia, sumując je z własnymi odczuciami.
Zaznaczamy iż wcześniej zanim przystąpiliśmy do realizacji projektu ani my ani nasi znajomi nie spotkali się z promowanym trunkiem.

Dla smakoszy tradycyjnego piwnego napoju może faktycznie nie zrobić jakiegoś ogromnego wrażenia. Sytuacja jest jednak inna kiedy mamy na myśli lemoniadę, orzeźwienie czy napój w stylu radler bo tu wypada całkiem nieźle. Smak kwaśno - gorzki. Na pewno znajdzie swoich sympatyków. Mocno wyczuwalna cytryna, orzeźwienie, można by rzec nawet poruszenie na sprawą m.in. tego lodu z którym spożywamy czyli tak jak zaleca producent. Piana biała, drobno i gruboziarnista, słabej jakości, wysoka na około pół centymetra, dość szybko dziurawiąca się i opadająca, nie pozostawiająca trwałego lacingu na ściankach szkła. Barwa jaśniejsza słomkowa, nieklarowne i nieprzejrzyste, stosunkowo mocno zmętnione. W zapachu cała paleta aromatów, od cytrusów przez gumę balonową do landrynki. No niestety skład jest typowo chemiczny kiedy by się wczytać. Oprócz kilku rodzajów cukru mamy do czynienia z olejami roślinnymi, co też wypada raczej słabo. Dla niektórych nic specjalnego, dla innych dobra rzecz.  Sięgać możemy nie za często, jeśli odpowiada nam smak, to dlaczego nie. Wszystko dla nas, dla ludzi, niekiedy z umiarem. Ogólna ocena dobra.

Jeśli chodzi o rozeznanie dostępności napoju udało nam się go wyśledzić w marketach typu Aldi, Intermarche, Lewiatan, Dino, nawet trafiliśmy przypadkowo w pewnym barze w restauracji.  Stosunkowo pewnie pojawiać się będzie i w innych sklepach, dlatego ciekawych nawołuję o cierpliwość.
Jeśli natomiast mieliście już okazję sami przetestować produkt  - Garage, zapraszam do komentowania i wydania własnej opinii. Jesteśmy ciekawi waszych uwag i spostrzeżeń, chętnie weźmiemy udział w dyskusji.
Zapraszam do śledzenia bloga, już wkrótce powinny pojawić się kolejne produkty i opinie. Jesteśmy w fazie testów :-)
Pozdrowienia!!!


#garage #lemoniada #beer #piwo #mix #drinklemon #cheers


Carlsberg promuje markę napojów piwnych Seth & Riley’s Garage (wideo)



2 komentarze:

  1. Wow. Dziękuję Ci za tę recenzję. Nie piłam tego piwa i nigdzie nie widziałam, ale teraz koniecznie muszę się przejść do sklepów, które wypisałas i zakupić ������

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne piwo, też je piłem w miniony weekend. Zostawia fajny posmak. Opis Pani na plus.

    OdpowiedzUsuń